Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Christmas WTF??

Ωραία η μέρα σήμερα, ξύπνησα χαμογελώντας και πακέταρα ποδιά, ανιχνευτήρες και κάθε λογής οδοντο-πράγματα στη τσάντα, πήρα και το βιβλίο που μου πρότεινες, μπας και το νοσοκομείο δεν παλεύεται, μη γελάς, έχει πλάκα να διαβάζεις φιλοσοφία (No offence αλλά φιλοσοφική θα αυτοκτονούσα).

Έφυγα  τρέχοντας με την παραφορτωμένη τσάντα να κουδουνίζει μπας και προλάβω την τράπεζα... και εκεί που κατεβαίνω την Ικτίνου και μασουλάω τα μπισκότα μου, το συνειδητοποιώ, πράγμα ανεκδιήγητο... Μπήκε ο Δεκέμβρης (το ξέχασα... Καλό μήνα παιδιά.!) και μαζί του ήρθε και το φθινόπωρο (Έλεος πόσο λάθος μπορεί να ακούγεται αυτό).

Περιμένω να έρθει ο χειμώνας αλλά που?


Το φθινόπωρο, φαίνεται στα λιγοστά παρτέρια της Θεσσαλονίκης.  Υπάρχουν ακόμα γωνιές στην πόλη που σου υπενθυμίζουν τις εποχές.  Αύριο λέει θα πέσει η θερμοκρασία, εγώ λέω αμήν, και κατεβάζω τα κασκόλ μου από το πάνω ράφι.

22 μέρες έμειναν και το facebook (σύγχρονο βαποράκι κοινωνικοποίησης, no judge λες και εγώ δεν πεθαίνω με τις ώρες) γέμισε αντίστροφες μετρήσεις για να γυρίσεις σπίτι. Θέλω να το πω και εγώ "20 more to go", αλλά θα το σχολιάσεις εσύ που έγραψες το ίδιο ακριβώς μόλις μια βδομάδα πριν, και πίστεψε με θα σε στολίσω μέρες που έρχονται :@.

Δεν περιμένω τα Χριστούγεννα για τα "Χριστούγεννα". Αυτό που περιμένω είναι να ξαναδώ τους φίλους μου, να πιω ένα διπλό ελληνικό σε εκείνο το καφέ που λατρεύω. Περιμένω τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα, περιμένω να δω τους γονείς μου, να μετρήσω αντίστροφα, να παίξω πόκερ και μπιρίμπα, να βγω μέχρι τις 10 μπας και βλέπω για να γυρίσω σπίτι.


Ωραίος μήνας αυτός ο Δεκέμβρης, ο χρόνος φτάνει στο τέλος του και εσύ ξεκινάς να τρέχεις. Τρέχεις για την εξεταστική, για τα ψώνια των Χριστουγέννων, για να κλείσεις ανοιχτούς λογαριασμούς. Βιάζεσαι να κάνεις πράγματα που δεν πρόλαβες πράγματα που ήθελες και μόλις 11 μήνες πριν τα έγραψες κάπου στα to do list στο πίσω μέρος του μυαλού σου. Ο Δεκέμβρης μου αρέσει, ο νέος χρόνος έρχεται για να ξεπλύνει ότι λέρωσε ο παλιός, και άφησε πολύ βρωμιά το δίχως άλλο.

Καλό μας μήνα, καλό φθινόπωρο και καλό χειμώνα (να δούμε τι θα μας ξημερώσει αύριο σήμερα πέρασα καλά, νομίζω άγγιξα την ευτυχία για μία μέρα ακόμα!)


target acquired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου