Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

santa? is that you..?

Ημέρες ωραίες αυτές, ζωντανές, με καλούς φίλους και ακόμα καλύτερη διάθεση. Δεν λέω μια μικρή δόση μελαγχολίας πάντα θα την έχω, οι μέρες αυτές όμως μου αρέσουν!

Ευτυχώς έμπνευση αντλώ,  τις τελευταίες μέρες μου είναι εύκολο.

Προχτές πήγαμε στο μαγαζί που είχαμε πάει και μαζί, αυτή τη φορά σανγκριά.
Πίσω από μια μαύρη πόρτα πολλά post it κολλημένα και όλα να ζητούν κάτι, άλλα από το 2011, άλλα από τον Santa!

Δεν είμαι παιδί αλλά πιστεύω ακόμα, δεν ξέρω αν είσαι Άγιος, δεν ξέρω αν υπάρχεις, ξέρω ότι δεν μου έφερες εσύ το πράσινο πακέτο με την κόκκινη κορδέλα, αλλά ξέρω ότι πιστεύω στο "πνεύμα" των ημερών. Λίγο τα φωτάκια, λίγο το χιόνι, λίγο τα αρώματα στο σπίτι, και πολύ η αναμονή για το νέο χρόνο, σήμα κατατεθέν διαγραφής του παλιού. Όλα αυτά και τόσα ακόμα συνθέτουν το δικό  μου πνεύμα των Χριστουγέννων.

Ήταν το λαχανί χαρτάκι της "Μαρίας" που μου άρεσε τόσο:

"Άγιε μου Βασίλη,
φέρε μου ότι έχεις
ευχαρίστηση !

Α! πες μου κι ένα
μυστικό... Πότε θα
φέρεις την αγάπη στον
κόσμο αυτό;

                  Μαρία"

Με τις 2 φίλες μου έγραψα και εγώ

"Joyeux
       Noël"


στο ένα...







Στο δεύτερο πίσω από την ίδια μαύρη πόρτα, και σχεδόν στην κορυφή, εγώ ζήτησα εσένα..
Εσύ τι ζήτησες?


target acquired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου