Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

study mode...


Κωμικοτραγικές οι καταστάσεις στο αναγνωστήριο του Α.Π.Θ. Ναι εκεί διαβάζω, καθημερινώς και αδιαλείπτως (ο φλώρος ο ίδιος).
Ο δίπλα μου κλέβει τον αέρα και εγώ πάω να σκάσω...
Ο παραδίπλα τις θέσεις.. Γιατί μωρέ; τις θέσεις που τις βάζεις; Αυτό που πλακώνουμε από τις 9 μπας και βρούμε τίποτα εκεί πίσω πίσω και αριστερά δεν υπάρχει...
Αλλά έλα μωρέ πλάκα έχει, να περνά η ώρα μας. Ωραίος ο κόσμος πάνω από όλα ;-) να κόβει βόλτες πάνω κάτω μπροστά μας και εμείς να χάσκουμε να κοιτάμε σαν χαζά...
Αυτό που όλη η Θεσσαλονίκη έχει γεμίσει απεγνωσμένες/απεγνωσμένους να στοιβάζονται σωρηδόν απέναντι από οτιδήποτε ωραίο και να το κοιτούν δε μπορώ να το καταλάβω... People must have some sex... or just people need more sex!!

Και εγώ να δίνω μάθημα και να μη μου καίγεται καρφί...
Βιβλία κλειστά από νωρίς ένα ποτήρι ζεστό τσάι (ο δρόμος του τσαγιού δεν παίζεται τρία χρόνια εδώ στα βόρεια και ακόμα το κατατάσσω στο top 5 των γαστριμαργικών μαγαζιών εδώ). Λίγο chat στο facebook και στο skype μέχρι το τσάι να γίνει μαυροδάφνη πατρών...
Στο στέρεο να βάζω το Σαμποτάζ της Λένας Πλάτωνος και να τραγουδάω σε ένα τελείως psycho φόντο. Μέχρι να πεθάνω από τη μελαγχολία και λίγο πριν πέσω στην κατάθλιψη βάζω Parov Stelar και χορεύω... Η μαυροδάφνη τέλειωσε εγώ νύσταξα και πάω για ύπνο. Έχω και θέσεις να πιάσω αύριο σε αυτό το αναγνωστήριο!
Και για όσους ξέρουν "κάθε πρωί μαζί με εμένα ξυπνάει και η ζούγκλα". Ας ακούσω Feeling Good Inc by Gorillaz μέχρι να κοιμηθώ.

Και ναι είμαι ακόμα στη μέση αυτής. Υπομονή φίλοι λοιποί φοιτητές θα την παλέψουμε και αυτή την εξεταστική. Ρωτάς με στόμφο "Γιατί" και σου λέω "Ναι".  Από τους υπόλλοιπους ζητούμε μονάχα τη συμπαράσταση και την υπομονή τους...

Αφιερωμένο το παρακάτω τραγουδάκι για τις μέρες αυτές!





(Αυτό το κείμενο δε μου άρεσε και πολύ το δηλώνω από τώρα)






target acquired

5 σχόλια:

  1. mou 8umizeis ta dika m !!!
    :) kalo kouragiooo!!! sou kanw like k sto facebook ahaha ( katestramenh )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χα χα να'σαι καλά και καλό σου μήνα!
    αυτό το facebook θα μας φάει..!
    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tou kaps or not tou kaps ( kapsimo)
    lew na paw k gw kamia library giati arketa kwlobaresa
    kalo mas mhna indeed!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για τις συγκεκριμένες μέρες σίγουρα του καψ... γιατι αν κλειστούμε κι άλλο σπίτι social life bye bye..!
    καλή τύχη με τη βιβλιοθήκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό κουράγιο με την εξεταστική! Και όπως είχα ακούσει κάπου, να ξέρεις πως τα πτυχία copys κτώνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή