Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Πολίτης του κόσμου..!


Τον τελευταίο καιρό κάπως έτσι μπορώ να με ορίσω...

Νομίζω είμαι από αυτούς τους τύπους που click στη ζωή τους, τους κάνει το travel mode. Για αυτό λοιπόν μετά από μία ανέραστη εξεταστική (μπορείς να το ορίσεις και ως εξεταστική-μπουχέσας) μάζεψα σαν καλός jet setter, χωρίς jet, τα μπογαλάκια μου και έφυγα από τη Θεσσαλονίκη.
Γυρνάω σε μια βδόμαδα παίδες και ελπίζω να έχω μαζέψει πολλά για να γράψω... Το melancholy mood μου έχει αρχίσει να πηγαίνει περίπατο, μη βλέπεις αυτή την τελευταία μου ανάρτηση ήταν γραμμένη προ πολλού και δεν ήθελα να πάει χαμένη... Σε αυτό το όλο attitude του Φεβρουαρίου και του μήνα πριν μπορώ να πω ότι τα ταξιδάκια και η καλή παρέα έπαιξαν ρόλο. Λοιποί παθολογικά μελαγχολικοί να το δοκιμάσετε και εσείς σας το συνιστώ  it works for me αν και το κόκκινο κρασί μου δε θα το αφήσω ποτέ στην άκρη.

Ξέφυγα πάλι, δεύτερη μέρα μέσα στο αεροπλάνο...! 
Χτες Αθήνα και τώρα με πετυχαίνετε να τρώω το croissant  μου στο δρόμο για την αιώνια πόλη. Εγώ γράφω στο οπισθόφυλλο από τη δίκη του Κάφκα (το παίζω και ψευδοκουλτούρα τρομάρα μου, αλλά μου αρέσει πλάκα πλάκα το story) και ο δίπλα μου στο ipad πιο δίπλα η αδερφή μου φτάνει στο δέκατο τρίτο όνειρο και τους ζηλεύω και τους δύο. 

Μόλις ήπια και το χυμό μου και συνεχίζω να γράφω. Το χτεσινό βράδυ στην Πρωτεύουσα θα το έλεγα αναπάντεχο.. Όχι με τον τρόπο που υπολογίζεις να εξελιχθεί μια βραδινή έξοδος, νομίζω ξεπέρασα τα όρια μου (πάλι :P).! Για προχτές δεν έχω λόγια νομίζω... κάθε τέλος εξεταστικής και καλύτερο.

Τα ταξίδια μετά την εξεταστική νομίζω θα τα καθιερώσω. Σήμερα θα αρκεστώ σε μια νυχτερινή βόλτα στο ιστρορικό κέντρο για να χαζέψω κόσμο, spaghetti con pomodorini e mozzarella di bufala σε αγαπημένο μαγαζί (il brillo parlante και σας το συνιστώ ακρίτως!!) και ένα strawberry tiramishu για να ικανοποιήσω το vanity μου. Για πιο αργά δεν παίρνω κανένα όρκο..!

Έφυγα παίδες, δεσμεύομαι για photos και περισσότερες περιγραφές. Νομίζω θα μετονομαστώ σε ελεύθερος ξεναγός.



target acquired

1 σχόλιο:

  1. Bon viaggio, αν το γράφω σωστά. Για μας εδώ τις καταθλιπτικές κανένα δωράκι παρηγοριάς παίζει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή