Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

kill me please



είναι κάτι διαστήματα που χάνομαι

κάνω πράγματα
ζω στιγμές
επιδιώκω καταστάσεις
πραγματα στιγμές και καταστάσεις
δεν είμαι εγώ
παρόρμιση
τύπου άκριτου μιμιτισμού
λάθος πρότυπα
και ξεχασμένες αξίες
πάντοτε θυμόμουν τους καθηγητές μου
μου έλεγαν για τις αξίες μου
προσπαθούσα να μη γελάσω

δεν το κατάφερα
τώρα χλευάζω τον ίδιο μου τον εαυτό
ξέπεσα

έγινα είρωνας
και κάφρος
πρόδωσα εμένα

αυτοάμυνα είναι
ναι ίσως και να είναι
φύγε
προστατεύομαι
για αυτό ίσως σε αποφεύγω
ναι στο υπερεγώ το είπα
να υποκύπτω κάθε μέρα στις προσταγές σου
nobody's perfect
neither am I

δεν υπάρχει μέρος να κρυφτώ πλέον
ότι και να γίνει
όπου και να πάω
το συναίσθημα αυτό δε θα φύγει
νομίζω supress το λένε
ίσως και να μετανιώνω

εμπιστεύομαι μόνο τον εαυτό μου
αν τον χάσεις όμως και αυτόν τότε τι θα κάνεις
αν είσαι τυχερός αυτοί θα είναι εκεί για εσένα
ευτυχώς δεν τους έδιωξα μακρυά μου

θέμα vanity και υπερεγωισμού
μιας λάθος υπεροχής
να μη λες τι πρόβλημα έχεις
να μη μιλάς
να υποβαθμίζεις

χωρίς σεβασμό
αξιοκρατία
κατανόηση
αθέμιτα μέσα για να φτάσω σε ένα τελέιως λάθος προορισμό

κλαίω μήπως για το που πάω.

ένας έρωτας πααθολογικός

εγώ ο αλάνθαστος



 


target acquired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου