Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

the first "κρα" post...!

Eβδομάδα απραξίας αυτή για το project μου και λυπάμαι...
Ξέρεις μωρέ εξεταστική, καφές πάλι εξεταστική και τα γνωστά, κάπου εκεί βρέθηκα να χαθώ και εγώ...
Αλλά εδώ είμαι πάλι και αρχίζω να γράφω...
Beautiful day 2day. Τι να γράψω δε ξέρω, και για αυτό αναλύω ένα θέμα που σκέφτομαι εδώ και μια βδομάδα. Ξεκινώ λοιπόν το πρώτο μου "ΚΡΑ" post. Επηρεασμένος λίγο και από τα κοράκια στο ΑΠΘ δε μπορώ να πω, ταινία Hitchock καταντήσαμε...


Με τι άλλο θα μπορούσα να ξεκινήσω παρά με ένα ξεγυρισμένο
ΚΡΑ στην εξεταστική
ΚΡΑ στο study mode
ΚΡΑ για πράγματα που είπαμε
ΚΡΑ για πράγματα που δεν είπαμε (δις το ποίημα, μωρέ και τρις άμα λάχει)
ΚΡΑ για το κακό timing
ΚΡΑ στις κουτσομπόλες
ΚΡΑ στην πολλή δουλειά
ΚΡΑ στα σύννεφα ΚΡΑ και στη βροχή γιατί μου τη δίνουν και τα δύο
ΚΡΑ στους κάγκουρες του Θερμαϊκού
ΚΡΑ στο προχτεσινό βράδυ (μην το πάρεις με την κακή έννοια το λάτρεψα :D )
ΚΡΑ στο κακό φαγητό και στο fast food
ΚΡΑ στη νευρική ορθορεξία (από το τι πάσχω να ξεκινήσεις μπας και βρεις, δεν παίζει να τελειώσεις ποτέ)...
ΚΡΑ στο ΔΝΤ
ΚΡΑ και στην τρόικα
ΚΡΑ και στην Ελλάδα γιατί τα ήθελε και ο άπατος, και πλέον ξεβράκωτος κώλος της...
ΚΡΑ στην κακογουστιά
ΚΡΑ στο ανελέητο kitsch (αγαπημένη kitscherella)
ΚΡΑ στο mainstream
ΚΡΑ στο comeback της Britney (εγώ το σιχάθηκα τώρα εσείς άγνωσται αι βουλαί του Θεού...)
ΚΡΑ στην απέναντι που δε λέει να βάλει σιγαστήρα στον οργασμό της νυχτιάτικα
ΚΡΑ στις χαμένες ευκαιρίες
ΚΡΑ για το χρόνο που πέρασε
ΚΡΑ στο άγχος
ΚΡΑ στη δηθενιά
ΚΡΑ στους αδιάκριτους
ΚΡΑ στο the Turist
ΚΡΑ στο σούργελο με τα γυαλιά ηλίου σήμερα (έλεος δηλαδή ο κόσμος πίνει και δεν ήταν ακόμα 16:00... just kill me please)
ΚΡΑ στους επίμονους
ΚΡΑ σε αυτούς που ξέχασα
μεγαλύτερο ΚΡΑ  σε αυτούς που θα ξεχάσω
ΚΡΑ στις παράξενες ματιές (λοξές, ευθείες, τολμηρές, διάφορες μωρέ... όλο νόημα ματιές)
ΚΡΑ 4 love γιατί απλά πάντα θα κάνουμε ΚΡΑ για αυτήν...


target acquired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου