Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

lost and found




καλή σας χρονιά blogo-φίλοι μου.! ήγγικεν η ώρα για την ανασκόπηση της χρονιάς και τα νούμερα που βάζω ξεκινούν από το 7

7 λοιπόν, και βάζω τη σχολή, γιατί πιο πάνω δε δέχομαι να τη βάλω, και γιατί τα νούμερα επιβάλλουν το μεγαλύτερο διαθέσιμο. τρελοί ασθενείς, α-sex-άριστοι φοιτητές (σχήμα οξύμωρο), και τόσο τρέξιμο, αρκετό για να κυλάει η μέρα.

στο 6 θα είναι οι αμέτρητες μέρες, απογεύματα και νύχτες που φοράω το γκρι μπλουζάκι μου και τις περνώ μαζί της, ναι με εσένα που χαζογελάς τώρα. πεζοδρομημένες βόλτες, λίγο μέγαρο, εσύ να χορεύεις και μαζί να πίνουμε τον καφέ στην πάστα φλώρα.

πάνω που το είπαμε ας μπει στο 5. στο κάτω κάτω τόσες είναι και οι μέρες της βδομάδας που τη βγάζουμε εκεί. πάστα φλώρα και πάλι λοιπόν, εσύ τη σοκολάτα σου, ένα διπλό ελληνικό και 2 διπλούς cappuccino, τον ένα για εμένα.

στο νούμερο 4  λοιπόν, δε θα μπορούσαν να λείπουν τα ταξίδια μου. σας έχω μιλήσει αρκετές φορές για αυτά. 8 για φέτος (νομίζω τουλάχιστον), 16 για το 12, 32 για το 13 (αν υπάρχουμε) και κάνε τα μαθηματικά για τα χρόνια που έρχονται...

στο νούμερο 3 θα βάλω τους νέους φίλους, με πρώτο το Γιώργο και τη μουσική του, τις γοργόνες και τους δικηγόρους τους, αυτούς που τυχόν ξεχνάω και θα κλείσω με την Έλενα και τις βόλτες μας στην πόλη Τρίτη απόγευμα.

μαζευτήκαμε όλοι εμείς, ένας ζωγραφισμένος φίλος, και μια "χαζογκόμενα" με ωραίο κώλο για να καθίσουμε με όλη μας τη χαζομάρα στο νούμερο 2. περνάμε καλά, δε θα πω τίποτα άλλο...

κάθε τι παρά βαρετή δεν τη λες αυτή τη χρονιά. νέα κοσμοθεωρία. η οποία θα μπει και στο νούμερο 1. γέλα. γέλα με ότι συμβαίνει γύρω σου, με ότι καλό ή ότι κακό σου τυχαίνει, γέλα χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανένα. πέρνα την ώρα σου με φίλους και οικογένεια. εκστασιάσου με τη ζωή σου, δική σου είναι στο κάτω κάτω

2012 και ώρα για μια ευχή


"το '12 να μου φέρει μια μεγαλύτερη ιστορία για να σας αφηγούμαι χαμογελώντας στο τέλος"







target acquired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου