Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

vibes




 Σήμερα γράφουμε ανάλαφρα, εμπειρίες με μία δόση διασκέδασης.

κάπως έτσι λέω να περάσουν οι διακοπές μου. Είμαι Ρόδο, πάλι, και δε θέλω να πάω πουθενά. Βράδυ και το άρωμα καρύδας από τα αντηλιακά έχει ποτίσει στο δέρμα μου. ακόμα παλεύω να ξεφορτωθώ το μαύρισμα από το Τ-shirt.
πάμε παραλία από το μεσημέρι, ραντεβού εκεί. ξαπλώστρα στο βράχο και πολύχρωμα μαγιό παντού. λάτρης της βουτιάς, λέω να ξεκινήσω και καταδύσεις ως τον Αύγουστο.
ξεκινάμε και δουλειά, από βδομάδα το αργότερο, αυτή θα προηγείται της παραλίας.
Κάνε Αααα! Μπράβο.!

"uno americano por favor"
στο μπαράκι εκεί δίπλα. όχι δεν είναι σαν αυτά που βλέπεις στη Μύκονο και copy paste παντού, σκαμένο στο βράχο lounge μουσική χωρίς να κινδυνεύεις με διάτρηση τυμπάνου, μαυρισμένες σερβιτόρες και διάσπαρτες ξαπλώστρες. Ξεκούραση εν ολίγοις.
για το καλοκαίρι μου θέτω must το παραπάνω cocktail, είτε την παραλλαγή του ως negroni ή highball. (για παραλία ακόμα δοκιμάζω παραλλαγές του mohito με Νο.1 ursus και skinos)
μέχρι τις 6 δεν λέμε να το κουνήσουμε από εκεί.
στοιβαγμός κόσμου στο αμάξι, και όλοι σπίτι μέχρι να νυχτώσει.
ραντεβού στο γνωστό μέρος για ποτό. κάνε το perrier άμα δε σε τραβάει το αλκοόλ ή έστω κάτι σε virgin, αλλά τα σφηνάκια μην τα παραλείψεις (καθαρές δόσεις summer spirit).

χτες το βράδυ ήταν κάτι το διαφορετικό, βόλτα στο μισό νησί μετά τις 5, rum και skinny dipping μέχρι το ξημέρωμα.
σας χαιρετώ οι διακοπές μου ξεκίνησαν.!
SALUT!


P.S. άμα περάσεις από το νησί πες το




target acquired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου